Korzyści dla wszystkich, gdy Naród Polski będzie sprawował władzę bezpośrednio oraz ostrzeżenia dla władzy publicznej.
My niżej podpisani, działając na podstawie art. 26 ust. 2 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej (KRP), w zw. z art. 2, art. 4, art. 8, art. 37 ust. 1 i art. 82 KRP, po przeprowadzeniu wielu rozmów, w tym z włodarzami gmin i miast uznaliśmy, że niezbędne jest przekazanie, wszystkim obywatelom Narodu Polskiego, dodatkowych informacji, których brakuje w dotychczasowych dokumentach wydanych przez Urząd Cywilnej i Demokratycznej Kontroli (UCiDK), wysłanych między innymi do jednostek samorządu terytorialnego, a które są też opublikowane na stronie www.ucidk.pl
Na wstępie podkreślenia wymaga fakt, że zgodnie z art. 7 i art. 82 KRP każdy, a w szczególności obecni przedstawiciele władz publicznych, mają obowiązek działać zgodnie z prawem i w granicach prawa dla dobra wspólnego. To, czy tak działają, nie należy do samooceny przez te władze, gdyż obecnie tylko UCiDK może to ocenić, po przeprowadzeniu kontroli. Dotychczasowe kontrole wykazały, że władze publiczne są całkowicie podległe i uzależnione od nielegalnie działających organizacji partyjnych i sędziowskich, które zgodnie z art. 13 KRP nie mają prawa istnieć, co zostało udowodnione w Oświadczeniu UCiDK nr 7 i nr 11.
Kontrole UCiDK wykazały też, że władze publiczne bezprawnie posługują się przepisami partyjnymi i komunistycznymi, które zostały uchwalone w latach 60 i też są zakazane w systemie demokratycznym. Zostało też udowodnione, że władze publiczne nie działają bezpośrednio na podstawie KRP, choć art. 8 ust. 2 i art. 37 ust. 1 KRP wręcz nakazuje stosowanie Konstytucji bezpośrednio, w przypadku, gdy Konstytucja nie przewiduje uregulowania jakiegoś artykułu w ustawie. Oczywiście takie nielegalne działanie powinno być rozliczone, a włodarze gmin i miast powinni być pociągnięci do odpowiedzialności karnej i finansowej za szkody poczynione wobec obywateli. UCiDK nie będzie pociągał do odpowiedzialności z tego tytułu, zakładając, że dotychczasowe działania były oparte na niewiedzy i oszustwie organizacji partyjnych i sędziowskich pod warunkiem, że nie będzie dowodów świadomego i celowego działania w złej wierze. To jednak się zmieni, gdyż UCiDK już powiadomił, między innymi, władze publiczne o panującym całkowitym bezprawiu. Dlatego, ostrzegamy, że UCiDK nie będzie już tak łaskawy wobec tych przedstawicieli władzy publicznej, którzy będą nadal, ale tym razem świadomie i celowo naruszać konstytucyjne prawa obywateli, a co za tym idzie, będą nadal zmuszać ich do podporządkowania się pod przepisy prawa wydane przez organizacje partyjne, które zgodnie z art. 11 KRP nie mają prawa pełnić władzy ustawodawczej, czy wykonawczej.
Informujemy też, że będą surowo karani ci przedstawiciele władzy publicznej, którzy będą kraść kompetencje innym przedstawicielom władzy publicznej lub nie będą rozpatrywać każdego wniosku, skargi, czy petycji, które zgodnie z art. 63 KRP muszą być koniecznie rozpatrzone, gdyż tryb nierozpatrywania takich spraw nie jest możliwy. Niedopuszczalne jest też, aby wójt, burmistrz, czy prezydent, jako organy wykonawcze rozpatrywały sprawy, które nie są do nich kierowane, tylko do organów stanowiących! Niedopuszczalne jest, aby przewodniczący rady, jakaś komisja lub jakaś osoba, nienależąca do organu stanowiącego, rozpatrywały sprawy kierowane do organu stanowiącego. Przypominamy, że organ stanowiący, to są wszyscy Radni z danej gminy lub miasta i to oni wspólnie mają obowiązek rozpatrywać wszystkie sprawy, które do nich trafiają. Muszą to czynić TYLKO na posiedzeniach, bo tak stanowi art. 61 KRP. Rozpatrywanie spraw, przewidzianych w art. 63 KRP na jakiejś sesji, nie ma żadnej mocy prawnej, a takie działanie musi być karane, gdyż jest to świadome i celowe naruszanie art. 61 ust. 2 KRP. Bardzo surowo będą też karane osoby, które nadal będą posługiwać się fałszywymi dokumentami mającymi znaczenie prawne, do których zaliczają się nielegalnie obowiązujące przepisy partyjne i dokumenty sądowe oraz z trybunałów, które zostały unieważnione Oświadczeniem UCiDK nr 7 i nr 8. Również karane będzie oszustwo, polegające na tym, że władza publiczna będzie pisać lub mówić, że nie posiada jakichś kompetencji, choć te kompetencje, a nawet obowiązki, są wyraźnie zapisane w KRP.
Ponadto informujemy, że w miastach i gminach, w których władze publiczne nadal będą działały niezgodnie z KRP i na szkodę obywateli, bodą podejmowane działania informacyjne mające na celu przedstawienie obywatelom tych niezgodności. Pokrzywdzonym, którzy będą chcieli ubiegać się o zadośćuczynienia jak również odszkodowania za straty, jakie ponieśli z tytułu takich działań będziemy pomagać w zakładaniu spraw sądowych.
Czytając powyższe treści można by odnieść wrażenie, że nie ma to wiele wspólnego z tytułem pisma. Tak jednak nie jest, gdyż powyżej wymienione są korzyści szczególnie dla mieszkańców poszczególnych gmin i miast, jak też, dla organów stanowiących, które są obecnie okradane ze swoich konstytucyjnych praw i obowiązków, między innymi przez organy wykonawcze, czy władzę państwową. Oczywiście do tych korzyści należy dodać to, że UCiDK zrobi wszystko, aby Radni, którzy są zaliczani do organów stanowiących w jednostkach samorządu terytorialnego, byli na stałe zatrudnieni w swoich gminach lub miastach i zarabiali nie mniej niż dwukrotność wynagrodzenia minimalnego. Jest to związane z tym, że mają największą odpowiedzialność za działania zgodne z prawem oraz dla dobra wspólnego. Organy wykonawcze są tylko od wykonania tego co Radni postanowią.
Korzyści dla obywateli, z tytułu zmiany systemu będą dotyczyć ogromnych oszczędności związanych z likwidacją dotychczasowej biurokracji oraz oszustwa partyjnego i sędziowskiego. Otóż jeśli Naród Polski
nie będzie już wybierał potajemnie przedstawicieli, to znaczy, że przynajmniej kilka miliardów rocznie zaoszczędzimy na nie organizowaniu i nieprzeprowadzaniu wyborów, jak też, na nie utrzymywaniu nielegalnie działających organizacji partyjnych, sędziowskich, czy Państwowej Komisji Wyborczej i Krajowych Biur Wyborczych. Wówczas wybory będą tylko za pomocą pełnomocnictw, a koszty z tego tytułu będą niewielkie. Nie będziemy wówczas mieli Sejmu, Senatu, Rady Ministrów, Prezydenta RP, sędziów, Najwyższej Izby Kontroli, Rzecznika Praw Obywatelskich, Krajowej Rady Sądowniczej, Ministra Sprawiedliwości, Trybunału Stanu
i Trybunału Konstytucyjnego oraz innych organów konstytucyjnych, które są obecnie uzależnione od istnienia Sejmu, Senatu, czy Prezydenta RP. Przedstawiciele przewidziani w art. 4 ust. 2 KRP nie sprawdzili się, więc Naród Polski musi, zgodnie z zapisem mówiącym o bezpośrednim sprawowaniu władzy, mieć swoich pełnomocników, gdyż jest to jedyna realna forma sprawowania władzy w sposób bezpośredni.
Zarezerwowane w KRP funkcje dla przedstawicieli są przewidziane tylko dla nich. Z tego powodu stanowiska pracy dla pełnomocników nie mogą być tożsame z tymi, jakie były przeznaczone dla przedstawicieli. Jeżeli przedstawiciele nie będą pracować już dla Polski, to artykuły z KRP, przewidujące urzędy dla nich, będą zamrożone. Obecnie takimi zamrożonymi artykułami są wszystkie wymienione w Rozdziale XI, XII, i XIII KRP.
Dodać też należy, że po zmianie systemu nie będzie też nielegalnie działających urzędów skarbowych, ZUS-u, KRUS-u, ARiMR, czy NFZ, gdyż te urzędy ukradły konstytucyjne kompetencje władzy publicznej. Pieniądze, które dzisiaj rozkradane są przez nielegalne urzędy muszą trafić do jednostek samorządu terytorialnego, które mają obowiązek realizować swoje konstytucyjne zadania wobec mieszkańców, co wprost wynika z KRP.
Gdy to się stanie, to miasta i gminy będzie stać na utworzenie wielu nowych miejsc pracy w swoim urzędzie, bo ktoś te zadania musi wykonywać. Osoby, którym zgodnie z art. 67 KRP należy się zabezpieczenie społeczne, czyli między innymi renta, emerytura, czy obowiązkowe zabezpieczenie społeczne na każde dziecko, powinny mieć zdecydowanie większe pieniądze, gdyż pojawią się miliardy złotych zaoszczędzonych na niepotrzebnej, a wręcz złodziejskiej biurokracji.
Ogromne korzyści będziemy mieli wszyscy z tytułu utworzenia Urzędu Skarbu Państwa, który jest przewidziany w art. 218 KRP, do którego będą należeć pełnomocnicy z każdej gminy (minimum trzech). To ten urząd musi przejąć władzę nad wszystkimi złożami naturalnymi, jakie znajdują się na terenie Rzeczpospolitej Polskiej (RP), gdyż KRP nie przewiduje działalności Spółek Skarbu Państwa. Dzisiaj wszystkie Spółki Skarbu Państwa, w których Naród Polski ma udział średni około 30% nie jest stuprocentową własnością wspólną Polaków, a tak być powinno! To znaczy, że co roku jesteśmy okradani na miliardy przez obywateli innych państw, którzy są bezprawnie udziałowcami w naszym majątku narodowym. Pieniądze z tego typu działalności muszą być dzielone sprawiedliwie i trafiać do wszystkich gmin, a nie na konta korporacji zagranicznych. Również wynagrodzenia władz tych spółek są całkowicie niesprawiedliwe społecznie, co ewidentnie narusza szczególnie art. 2 KRP.
Mając na uwadze art. 2, art. 7, art. 8, art. 20, art. 37 ust. 1, art. 76, art. 82 i art. 166 ust. 1 KRP, niedopuszczalne jest, aby jednostki samorządu terytorialnego nie miały swoich banków, firm ubezpieczeniowych, telekomunikacyjnych, radiowo-telewizyjnych, swoich zakładów produkujących prąd, czy żywność. Niedopuszczalne jest też, aby gminy nie miały swoich supermarketów, szpitali, stacji paliwowych, czy też nie miały schronów i zapasów żywności, na przynajmniej 3 miesiące, dla mieszkańców. Proszę zwrócić uwagę na to, że KRP nie przewiduje ustaw o bankach, o ubezpieczeniach itp. To znaczy, że w tej kwestii mają działać jedynie władze publiczne tworząc w tym zakresie akty prawa miejscowego. To władza publiczna wraz z mieszkańcami ma czerpać korzyści z tego typu działalności, a nie korporacje zagraniczne! Wówczas dochody gmin byłyby ogromne. Każda gmina miałaby coraz więcej pieniędzy, czy miejsc pracy dla swoich mieszkańców, jak też, miałaby gwarancje produkcji swojej zdrowej żywności. Nie ma sensu teraz opisywać wszystkich korzyści dla mieszkańców poszczególnych gmin i miast, ale jest ich zdecydowanie więcej niż te wymienione, o czym się wszyscy przekonają po zmianie systemu.
Nawiązując jeszcze do wcześniejszego tematu, można by zapytać, w jaki sposób władza publiczna ochroni swoją społeczność, która ma ulokowane majątki w bankach zagranicznych, a których za jakiś czas może już nie być, wraz z przywłaszczonymi pieniędzmi mieszkańców gminy? Kto pokryje straty z tytułu wpłaconych składek, przez mieszkańców danej gminy, na jakieś fundusze ubezpieczeniowe, gdy ubezpieczyciel ogłosi upadłość lub zniknie z rynku? Kto poniesie odpowiedzialność, gdy zakłady energetyczne przestaną produkować prąd, supermarkety przestaną sprzedawać żywność itp. Czy włodarze pokryją straty ze swoich majątków? Przecież tak być powinno, skoro nie wywiązali się ze swoich konstytucyjnych obowiązków zapisanych choćby w art. 76, art. 82 i art. 166 ust. 1 KRP. Kto będzie odpowiadał, gdy mieszkańcy stracą zdrowie lub życie z powodu skażonej wody, powietrza, żywności, czy niewłaściwie zbadanych leków i szczepionek? Przypominamy o planach najbogatszych ludzi świata, którzy chcą, aby na świecie zostało około miliarda ludzi do 2030 r. Jak oni chcą tego dokonać? To oczywiste, poprzez wymuszenia na władzach nielegalnie działających organizacji partyjnych! Uprzedzamy, że jeśli nie pozbędziemy się zorganizowanych grup przestępczych, to one pozbędą się nas realizując politykę, nie państwa Polskiego, a politykę najbogatszych ludzi świata. Pamiętajmy, że jak nic nie zrobimy dzisiaj, aby zlikwidować panujące bezprawie, bo będziemy się bali garstki bandziorów lub będziemy się bali o swoje miejsca pracy, to długo nie pożyjemy. Po co więc dzisiaj zabiegać o pracę, czy o majątek, jak za kilka lat, a może wcześniej być może nie będzie już nas i naszych rodzin! Oby nie!!!
Wspomnieć należy jeszcze o tym, że z każdej gminy i dzielnicy będzie mogło dołączyć do UCiDK maksymalnie 100 Założycieli UCiDK, którzy będą pełnić funkcje kontrolerów w różnych urzędach, sądach, czy firmach i organizacjach, w tym międzynarodowych. To jest ogrom dodatkowych miejsc pracy w każdej gminie i dzielnicy. Założyciele UCiDK, będą też brać udział w różnego rodzaju komisjach w tym do spraw Sił Zbrojnych, czyli wojska, policji, prokuratury, służb specjalnych, czy ochrony granicy. To znaczy, że potrzebujemy ogromnej liczby ludzi, w tym fachowców z różnych dziedzin życia. Będziemy potrzebowali byłych wojskowych, policjantów, czy prokuratorów, bo z tymi osobami mamy obowiązek kontrolować, czy czasem ktoś nie popełnia przestępstwa na szkodę Narodu Polskiego. Z nimi też będziemy podejmować decyzje co do rozwoju Sił Zbrojnych oraz o bezpieczeństwie naszych granic. Ktoś może powiedzieć, że likwidują jedną biurokrację, a budują drugą taką samą. To nie prawda, bo likwidujemy biurokrację, której konstytucja nie przewiduje oraz która przynosi tylko straty, a rozwijamy konstytucyjny organ kontroli cywilnej, który jest niezbędny na każdym etapie naszego życia i bycia. Bez właściwej kontroli złodziejstwo i oszustwo będzie się coraz bardziej rozszerzać, a tego przecież nie chcemy. Ponadto zwalniani ludzie z dotychczas nielegalnie działających urzędów też muszą gdzieś pracować, więc niech swoją pracą przynajmniej przyczynią się do rozwoju i bezpieczeństwa Rzeczpospolitej Polskiej.
Kończąc, wyjaśniamy w skrócie, jak miałyby wyglądać nowe struktury władzy publicznej i państwowej. Otóż w pierwszej kolejności będziemy wybierać obywateli Narodu Polskiego na Pełnomocników Rodu Polskiego (PRP). Aby zostać takim pełnomocnikiem, wystarczy otrzymać cztery pełnomocnictwa od czterech pełnoletnich obywateli korzystających z pełni praw publicznych. Z PRP będą organizowane wybory między innymi na Pełnomocników Rady Gminy (PRG). Trzy osoby, które otrzymają najwięcej pełnomocnictw, będą pełnić funkcje dotychczasowego organu wykonawczego i stanowiącego w danej gminie, a jednocześnie będą z urzędu Pełnomocnikami Rady Wojewódzkiej (PRW). Z tych pełnomocników będą organizowane wybory, oczywiście za pomocą pełnomocnictw, na trzech Pełnomocników Rady Krajowej (PRK). W związku z tym, że nadal mamy 49 województw (art. 15 KRP zabraniał centralizacji władzy publicznej), to w Radzie Krajowej będzie mogło być maksymalnie 147 PRK. Warto też wiedzieć, że przepisy prawa będą pisane, omawiane i przegłosowywane na poziomie gmin, tak więc każdy PRP będzie miał możliwość udziału w takich pracach.
Tak więc wszystko w rękach Narodu Polskiego i pod kontrolą UCiDK, do którego serdecznie zapraszamy, szczególnie osoby oczekujące przedstawionych wyżej zmian.