Ostrzeżenie przed przyszłymi konsekwencjami karnymi !!!
- Ostrzegamy prezydentów miast, burmistrzów, wójtów i innych funkcjonariuszy publicznych ...;
-
Ostrzegamy lekarzy, dyrekcje służb ochrony zdrowia, instytucji i urzędów publicznych...
Ostrzeżenie przed przyszłymi konsekwencjami karnymi.
My niżej podpisani, działając w imieniu cywilnej i demokratycznej kontroli reprezentowanej przez Urząd Cywilnej i Demokratycznej Kontroli tj.UCiDK - konstytucyjnego organu przewidzianego w art. 26 ust. 2 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej (KRP) - pod który to urząd mają podlegać Siły Zbrojne, czyli wszystkie formacje uzbrojone oraz działając z obowiązku zapisanego w art. 82 KRP, ostrzegamy władze publiczne i osoby pod nie podległe, przed przyszłymi konsekwencjami karnymi, z tytułu ewidentnego naruszania konstytucyjnych praw obywateli, poprzez zmuszanie ich do przestrzegania przepisów prawa, które są całkowicie niezgodne z KRP i są na to niepodważalne dowody opisane w Oświadczeniach UCiDK.
Przypominamy, że te pokontrolne Oświadczenia UCiDK (są też na stronie www.ucidk.pl), były już wysłane do wszystkich przedstawicieli władzy publicznej, więc mamy pewność, że zdajecie sobie Państwo sprawę z tego, że przepisy prawa, na które się powołujecie i na podstawie których działacie, w tym kodeks postępowania administracyjnego, kodeks wyborczy, czy ordynacja podatkowa, które nawet nie są podpisane przez Prezydenta RP, to przepisy komunistyczne i wyłącznie partyjne, a nie konstytucyjne. Wynika to choćby z art. 11 KRP, który nie przewiduje, aby członkowie partii mogli pełnić jakąkolwiek władzę, w tym ustawodawczą. Tak było tylko w czasach komunistycznych, a w demokratycznym państwie prawa, jest to niedozwolone, co wynika z art. 11 i art. 13 KRP. Dlatego uznać należy, że obecnie wszystkie przepisy prawa, w tym dotyczące obowiązkowych szczepień, badań, czy leczenia, nie mają z urzędu żadnej mocy prawnej, bo były uchwalone przez oszustów partyjnych.
Mając powyższe na uwadze, konieczne jest, aby obecna władza publiczna, przestała wreszcie zmuszać obywateli do szczepień, testów, badań, czy leczenia, na podstawie niekonstytucyjnych przepisów prawa, bo to są eksperymenty medyczne, na co każdy musi dobrowolnie wyrazić zgodę. Potwierdza to art. 39 KRP w zw. z art. 2, art. 4, art. 7, art. 8, art. 30, art. 31 ust. 1 i ust. 2, art. 37 ust. 1, art. 40, art. 47 i art. 68 ust. 4 KRP. Proszę zwrócić uwagę na to, że ww. artykuły nie przewidują żadnych ustaw, więc należy stosować je bezpośrednio, zgodnie z art. 8 ust. 2 KRP. Warto też wiedzieć co wynika z art. 68 ust. 4 KRP, który zobowiązuje władze publiczne do zwalczania chorób epidemicznych w oparciu o ustawę wynikającą z art. 68 ust. 2 KRP. Chodzi o to, że władza publiczna ma działać wówczas, gdy ktoś zachoruje i będzie chciał się leczyć, uczestnicząc w eksperymencie medycznym. Ewentualne zapobieganie chorobom epidemicznym może polegać na dobrowolnej współpracy obywateli z władzą publiczną, a nie na wymuszeniach, czy pozbawianiu wolności (tzw. kwarantanna), bez prawomocnego wyroku sądowego. Z art. 68 ust. 4 KRP też wyraźnie wynika, że chodzi tylko o zwalczanie chorób epidemicznych, a nie o zapobieganie tym chorobom, poprzez naruszanie innych konstytucyjnych praw obywateli. Nawet w ustawie wynikającej z art. 233 ust. 1 KRP, która ma dotyczyć ograniczeń wolności i praw człowieka i obywatela w czasie stanu wojennego i wyjątkowego, niedopuszczalne jest naruszenie art. 30, art. 38, art. 39, art. 40, czy art. 47 KRP. Również ustawa wynikająca z art. 233 ust. 3 KRP nie zezwala na naruszanie ww. artykułów w czasie klęski żywiołowej, więc tym bardziej niedopuszczalne jest naruszanie powyższych artykułów w czasie, gdy nie ma ogłoszonych żadnych stanów nadzwyczajnych przewidzianych w KRP.
Ponadto OSTRZEGAMY, że każdy Obywatel Narodu Polskiego, który został namówiony w jakikolwiek sposób na szczepienie, testowanie, badanie, czy leczenie, BEZ PODPISANIA OŚWIADCZENIA, że po dokładnym zapoznaniu się z ulotką informacyjną preparatu szczepionkowego, czy leku, wyraża dobrowolnie zgodę na udział w eksperymencie medycznym, będzie miał wsparcie UCiDK w walce o odszkodowanie, za niezgodne z prawem działania na jego szkodę, w tym możliwość utraty zdrowia lub życia.