Zarządzenie UCiDK nr 1
do Obywateli Narodu Polskiego, władz publicznych i państwowych, jak też, do sędziów i członków partii politycznych, w sprawie zmiany systemu zarządzania Rzeczpospolitą Polską.
My niżej podpisani, jako współuczestnicy władzy zwierzchniej w Rzeczpospolitej Polskiej (RP) - Obywatele Narodu Polskiego, działając w imieniu własnym i z obowiązku wynikającego szczególnie z art. 4, art. 82 i art. 85 ust. 1 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej (KRP) oraz działając w imieniu konstytucyjnego organu Cywilnej
i Demokratycznej Kontroli, który funkcjonuje na podstawie art. 26 ust. 2, KRP, w związku z art. 2, art. 4, art. 8, art. 37 ust. 1, art. 82 i art. 85 ust. 1 KRP, jak też, mając na uwadze Oświadczenie UCiDK nr 1, nr, 2, nr 3, nr 4, nr 5 i nr 7 oraz art. 2 ust. 2, ust. 25 i ust. 29 Statutu CiDK, zarządzamy, co następuje:
1) z dniem 25.12.2023 r., dotychczasowy, uzurpatorsko-dyktatorski, partyjno-sędziowski, czyli, komunistyczny system zarządzania Rzeczpospolitą Polską zostaje zlikwidowany, a w jego miejsce wprowadzamy system prawdziwie demokratyczny i praworządny, w którym wyłącznie obywatele Narodu Polskiego będą sprawowali władzę bezpośrednio, to jest, bez przedstawicieli, zgodnie art. 4 KRP.
2) od dnia 25.12.2023 r. obowiązuje zakaz organizowania wyborów na przedstawicieli Narodu Polskiego oraz zakaz wybierania przedstawicieli Narodu, za Naród Polski.
3) od dnia 01.01.2023 r., będą organizowane tylko wybory za pomocą pełnomocnictw, w których Naród Polski będzie wybierał swoich pełnomocników. Takie wybory będą przeprowadzane w pierwszej kolejności, w tych Gminach, które, jako pierwsze złożą wniosek do UCiDK o wyrażenie zgody na tego typu działania i współpracę w kwestii likwidacji bezprawia oraz zmiany systemu. Oczywiście należy też mieć na uwadze to, że takie Gminy przejdą, z tego tytułu do historii Polski, a nawet świata, co zdecydowanie wpłynie na ich popularność i szybki rozwój.
Uzasadnienie.
Mając na uwadze szczególnie art. 2, art. 4, art. 82, art. 85 ust. 1 KRP i art. 2 ust. 2, ust. 25 i ust. 29 Statutu CiDK oraz udowodnione, w Oświadczeniach UCiDK nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 i nr 7 (znajdują się na stronie www.ucidk.pl), totalne oszustwo i bezprawie, jakie trwa nieprzerwanie od czasów komunistycznych, a kontrolowane przez nielegalnie działające organizacje partyjne i sędziowskie, wykonując swój konstytucyjny obowiązek, polegający na dbaniu o dobro wspólne, jak też, na obronie Ojczyzny, okupowanej przez zorganizowane grupy przestępcze, jesteśmy zmuszeni do wydania przedmiotowego Zarządzenia UCiDK nr 1.
Zarządzenie to jest jedynym możliwym, pokojowym i zgodnym z art. 2 i art. 4 KRP, wyjściem z tego bezprawia oraz patowej sytuacji, w której Naród Polski się znalazł. Obecnie Naród Polski nie ma swoich przedstawicieli we władzy sądowniczej, ustawodawczej i wykonawczej. Urzędy te zostały podstępem przejęte przez nielegalnie działające organizacje, których byt oraz jakakolwiek działalność jest zakazana szczególnie przez art. 13 KRP. Ponadto art. 4 KRP nie przewiduje przedstawicieli Narodu Polskiego w formie organizacji, w tym partyjnych i sędziowskich, które spośród swoich członków lub znajomych oraz wspólników wybierają przedstawicieli dla Narodu Polskiego, choćby: do Trybunału Konstytucyjnego, Krajowej Rady Sądowniczej, Rady Ministrów, Rady Polityki Pieniężnej, Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, czy na funkcję Prezesa Rady Ministrów, Prokuratora Generalnego, Rzecznika Praw Obywatelskich, Prezesa Najwyższej Izby Kontroli, Rzecznika Praw Dziecka, czy Prezesa Narodowego Banku Polskiego. Te nie wszystkie wymienione organy konstytucyjne również działają całkowicie nielegalnie i to nie tylko z powyższego powodu, ale również z tego powodu, że swoją działalność opierają na ustawach, których KRP nie przewiduje, bo były wydane przed uchwaleniem KRP w 1997 r. i w oparciu o komunistyczne przepisy prawne, które są niedopuszczalne w demokratycznym państwie prawnym. Również te przepisy prawne, na podstawie których działają, były wydane przez organizacje partyjne, które zgodnie z art. 11 KRP nie miały do tego prawa. Ponadto, w w/w organach konstytucyjnych nie ma przedstawicieli Narodu Polskiego.
Zgodnie z art. 4 KRP, przedstawicielami Narodu Polskiego mają być obywatele Polski, wybierani tylko przez Naród Polski, a nie przez organizacje, które mają zakaz istnienia i takiego działania, jak to było w czasach komunistycznych. Również, przedstawiciele Narodu Polskiego nie powinni być w żaden sposób uzależnieni i ubezwłasnowolnieni, podczas głosowań w parlamencie, od swoich panów i władców, zarządzających daną organizacją, bo wówczas będą im służyć wiernie, a nie Narodowi Polskiemu. Dotychczasowy system zarządzania RP, w którym Obywatele Polski byli reprezentowani przez mnożące się organizacje partyjne, często wrogie Polsce i Polakom, powstał poprzez wadliwą i niedopuszczalną wykładnię, m.in. art. 4, art. 11, czy art. 13 KRP. Warto wiedzieć, że KRP nie przewiduje żadnych komentarzy, czy wykładni do niej, bo zgodnie z art. 8 ust. 2 KRP należy stosować ją bezpośrednio. To znaczy, że te artykuły z KRP, które nie przewidują ustaw, nie mogą być uregulowane w ustawie, tylko muszą być stosowane tak, jak to wynika bezpośrednio z ich treści. Ponadto Naród w referendum konstytucyjnym, głosował tylko za tym, co było zapisane w KRP, a nie za tym, co napisał, w swoich komentarzach do KRP, jakiś prawnik, który na dodatek nie posiadał wyróżniającej się wiedzy prawniczej i prawdopodobnie zrobił to za pieniądze i na zlecenie jakiejś nielegalnie działającej organizacji oraz na jej korzyść.
W związku z tym, że Naród Polski nie ma i nigdy nie miał swoich konstytucyjnych przedstawicieli również we władzy sądowniczej, ustawodawczej i wykonawczej oraz nie ma około 130 ustaw przewidzianych w KRP (wszystkie przepisy prawne są całkowicie niezgodne z KRP, co zostało udowodnione w Oświadczeniach UCiDK), jak też, nikt nie ma prawa obecnie ich uchwalić, czy też zatwierdzać ważności wyborów, zachodzi konieczność, związana z obowiązkami każdego obywatela Narodu Polskiego, zmiany systemu zarządzania Rzeczpospolitą Polską na system sprawowania władzy bezpośrednio przez Naród Polski, co jest zgodne z art. 2 i art. 4 KRP.
Pouczenie
Nie zastosowanie się do przedmiotowego Zarządzenia, utrudnianie Narodowi Polskiemu w zmianie systemu, na sprawowanie władzy bezpośrednio przez Naród Polski, dalsze posługiwanie się niekonstytucyjnymi i komunistycznymi przepisami prawnymi, czyli, bez posiadania dowodów na ich zgodność z KRP oraz dalsza współpraca ze zorganizowanymi grupami przestępczymi, które podstępnie przejęły władzę w Polsce, będzie surowo karane przez nowe władze publiczne, wybrane za pomocą pełnomocnictw. Zgodnie z art. 44 KRP tego typu sprawy nigdy nie mogą się przedawnić.
Od członków partii politycznych, jak też, od członków organizacji sędziowskich oczekujemy natychmiastowego opuszczenia tych nielegalnie działających organizacji i rezygnacji z dotychczas zajmowanych bezprawnie funkcji publicznych oraz przyłączenia się do w/w zmian, koniecznych i pilnych dla Narodu Polskiego. Takie zachowanie będzie potraktowane, jako próba naprawienia swoich dotychczasowych niekonstytucyjnych działań, a to może wiązać się ze zdecydowanie niższą karą, niż to będzie dotyczyć osób, które tego nie uczynią. Dobrowolna i natychmiastowa rezygnacja z udziału w nielegalnie działających organizacjach partyjnych i sędziowski oraz współpraca w kwestii zmiany systemu z partyjno-sędziowskiego na system prawdziwiej demokracji, będzie się też wiązało z możliwością naprawienia swoich dotychczasowych działań, na szkodę Narodu Polskiego, poprzez możliwy udział w wyborach za pomocą pełnomocnictw, na Pełnomocników Rodu Polskiego i sprawowanie władzy publicznej i państwowej, ale tym razem zgodnie z KRP.
Wydane Zarządzenie UCiDK nr 1 – to jedyna możliwość wyjścia Narodu Polskiego spod okupacji nielegalnych władz, należących do organizacji partyjnych i sędziowskich oraz zakończenie działań tego bezprawnego systemu dyktatorskiego i bardzo szkodliwego dla RP.
Termin początku obowiązywania Zarządzenia UCiDK nr 1
Zarządzenie wchodzi do obiegu prawnego z dniem 25.12.2023 r., jako prezent świąteczny dla Narodu Polskiego, od Urzędu Cywilnej i Demokratycznej Kontroli, do którego każdy obywatel Narodu Polskiego może jeszcze dołączyć. Zgodnie ze Statutem CiDK, na każdą dzielnicę i gminę może być maksymalnie 100 Założycieli UCiDK, jako przyszli kontrolerzy działający w ramach Cywilnej i Demokratycznej Kontroli, przewidzianej w art. 26 ust. 2 KRP.